In mijn vorige blog, stelde ik aan jullie de Magic Company voor. Ook konden jullie lezen hoe bijzonder gaaf het is, om samen op te treden. Een paar maanden geleden werd ik benaderd door de organisatie van het ABN AMRO World Tournament om in hun pauze alle aanwezigen te entertainen met magic, mindreading en zakkenrollen. Omdat het een groot event betrof van ongeveer 500 personen, stelde ik meteen voor om meerdere goochelaars in te zetten. Ik vertelde  de contactpersoon binnen ABN AMRO over The Magic Company en hij was meteen enthousiast. Hij koos ervoor om in totaal drie goochelaars in te huren; Jochem Nooyen, Steve Carlin en Rich Magic.

Gezelligheid in Ahoy

We kwamen met z’n drieën ruim op tijd aan in de Ahoy. We dronken gezellig wat, kletsten even bij en gingen ons vervolgens voorbereiden op ons optreden. Er waren die dag 500 medewerkers van ABN AMRO. Zij hadden de hele dag lezingen en sprekers. In de pauze aan het einde van de middag mochten wij als goochelaar gedurende 45 minuten de aanwezigen entertainen. Een kort maar krachtig optreden zullen we maar zeggen 🙂 Ik was al eens eerder in Ahoy geweest voor een optreden. Wat een geweldige plek is dat. Goede sfeer, goede catering en altijd een enthousiast publiek. Naderhand wisselden we de leuke verhalen uit, die tijdens ons optreden mee hadden gemaakt. En verhalen…..die hebben we altijd genoeg 😉

goochelaars in ahoy

De kracht van samen werken

Er zijn diverse redenen waarom het een groot voordeel kan zijn om niet met meerdere goochelaars op een event te werken. De belangrijkste is vaak dat het aantal gasten zo groot is, dat je dat in je eentje in de beschikbare tijd erg krap is. Door met meerdere magicians te werken, druk je gelijk in een kort tijdsbestek een magisch stempel op het event. Ook is het interessant om bij wat kleinere groepen een duo-act te doen. Inmiddels zijn we goed op elkaar ingespeeld, dat dit een enorme leuke toevoeging is aan onze individuele optredens. Natuurlijk is het ook enorm gezellig….de voorpret vooraf, de focus tijdens het optreden en de na-zit achteraf.

Zo dacht de organisatie van het ABN AMRO World Tournament er ook over. Zoals het er nu naar uitziet, mogen we volgend jaar weer terugkomen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

If you want magic, Go Rich Magic!

★★★★★
5 5 1
Richard, heeft een geweldige bijdrage geleverd aan de marketing stunt van Go Lemon rondom de nieuwste iPhone release op het Leidseplein. Bekijk de aftermovie op het Go Lemon kanaal op YouTube! Tot een volgende keer Richard!

Gezinsdag ITC

★★★★★
5 5 1
Net als vorig jaar een groot succes. Van groot tot klein iedereen vond het leuk en vooral onverklaarbaar. Van hoe kan dit toch en hoe kan hij dit weten? Erg leuk!

Fantastische entertainer

★★★★★
5 5 1
Hij bleef zijn publiek verbazen met leuke, verrassende en wisselende trucs! Iedereen heeft genoten van zijn super optreden. Het is echt een aanrader!